Årsmöte 18 september

Föreningen Kavallahusets vänner inbjuder till årsmöte fredagen den 18 september 2020 kl.18 i Katarinasalen, Åsöföreningsgård, Färjargårdstorget 1 i Stockholm. T-bana Skanstull, blåbuss nr 3 till Gotlandsgatan.

På grund av smittskyddsläget kommer vi att genomföra årets mötet något annorlunda än tidigare. Vi avstår från att ha knytkalas med grekisk mat. Föreningen kommer dock att bjuda på ett glas vin. Vi iakttar fysisk distans under hela mötet. Stolar placeras ut med en meters mellanrum. Deltagarantalet är maximerat till 40. Obligatorisk föranmälan senast den 11:e september till mats.lundstrom@statsvet.uu.se.

Efter årsmötesförhandlingarna kommer DN:s flerfaldigt prisbelönta fotograf Paul Hansen tala och visa bilder på temat Visuell journalistik mellan liv och död.

Styrelsen hälsar alla medlemmar varmt välkomna!

Ladda ned fullständig inbjudan nedan.

P. S. Om du inte betalt medlemsavgiften för i år, sätt in 150 kr (familjemedlemskap 200 kr) på Föreningen Kavallahuset vänners plusgirokonto 16 10 56–7. Även frivilliga bidrag tas tacksamt emot. Glöm inte att ange ditt namn.